Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-17
12:34:02

17 MARS 2012
Hejsan! Kom på nu att jag inte har bloggat! Igår hade jag en jobbig dag, tänkte på Ludde och fick hålla mig för att gråta hela tiden. Grät ett antal gånger så mina ögon var helt slut, dom sved och gjorde ont. Men nu har dom fått vilat under natten och idag känns det bättre. Saknar Ludde något enormt mycket! Men nu ska vi ta hand om Totte extra mycket så han inte känner sig ensam. Han undrar verkligen vart kompisen är, synd att han inte förstår ♥ Vi har begravt mitt marsvin på baksidan, men jag har inte varit där och kollat än. Ska göra det sen ♥ Idag har jag hunnit plantera massa tomater med mamma och Hugo. Ikväll blir det grillkväll med grannen och några fler!
6 olika sorters tomater har vi planterat. Älskar att det är dags att plantera igen, vååååår!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: