Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-31
12:16:53

JAG VILL HA VÅR, INTE VINTER!
Hellu! ♥ Vaknar upp tillsammans med älskling och ser att det snöar.... Trodde våren hade kommit på riktigt men så var det inte. Får vänta lite till, jag vill verkligen ha soligt och varmt väder på påsklovet! :( Som förra påsken då man kunde gå runt i shorts och linne.. Får hoppas att det vänder tillbaka snart! Igårkväll somnade jag nere på soffan i älsklings knä, hatar att jag ska vara så himla trött på kvällarna. Innan jag somnade hade vi det iallafall väldigt trevligt! Idag ska vi kolla på big brother från igår, kanske gå ut en sväng. Annars bara mysa. Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och duscha nu eller om jag ska göra det ikväll. Svårt val!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: