Lev varje dag som det vore den sista

2012-03-20
20:07:23

MIN DAG
Förlåt för att jag inte har bloggat förrän nu, men jag har inte lika stor tillgång till att blogga när jag är hos Emil. Orkar inte sätta mig och blogga direkt när vi kommer hem hit heller. Har precis ätit riktigt goda pannkakor med glass, innan det duschade jag och kollade på gårdagens avsnitt av big brother. Idag har jag tagit andra livmoderhalssprutan, det gjorde inte precis lika ont som förra gången. Men ont gjorde det!! Var sjukt nervös men det gick bra tillslut. Sen så städade jag hos marsvinen i djurhuset hela eftermiddagen. Slutade 15:30, träffade älskling i söder tull och åkte hem till honom. Nu ska vi kolla på tv, och ikväll ska jag somna i älsklings famn medans han kollar på Erik och Mackan ♥ Det var min dag! Puss!
Ååh vad härligt det där ser ut! Vill ha sommar nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: