Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-22
19:28:08

22 MAJ 2012

Nu kan jag äntligen ta och blogga lite. Från mammas iPhone för jag orkar inte sitta vid datorn. Idag har det varit precis lika varmt som igår, om inte varmare. När vi åkte in med hundarna till stan i eftermiddags var det 28 grader. Phuu! Ni anar inte hur svettigt det är att jobba i den värmen. Men nu är det bara 3 dagar kvar av praktiken så jag jobbar på. Imorgon ska jag bjuda på bullar som jag och mamma har bakat idag! Hoppas dom blir glada! Idag slutade jag klockan 17, då kom pappa och hämtade mig. Har varit i Konsum och köpt mat till morgondagen och så köpte jag även en calippo shots till mig och Hugo. Som vi ska avnjuta snart ;) Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag smaka en bulle! På bilden ser ni mig just nu, har tagit fram sommarpyjamasen också, hihih. Kram!


Kommentar:
#1: Vera

Snygg blogg, allt bra idag? :)

2012-05-22 @ 20:38:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: