Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-07
18:27:48

FÖRSTA DAGEN PÅ DOGGSEN
Hej på er! Har ni haft en bra dag? Jag har haft en väldigt spännnande, pirrig och rolig dag! Första dagen på doggsen! Kändes sådär nu första dagen, känner inga människor förutom Felicia, vet inte vilka rutiner som ska ske o.s.v. Känner inga hundar och tappar bort mig lite här och var. Men jag lovar att det kommer bli mycket bättre ju längre veckan går och nästa vecka kommer säkert bli super. Måste bara lära känna människorna, området och hundarna först. Imorse var jag vid doggsen 06:30 (tidigt, jag vet!), då åkte vi in till stan och hämtade massa hundar. När vi kom hem delade vi upp alla hundar och gick på morgonpromenad. Åt frukost, städade, fixade mat till hundarna, åt mat, släpade ut stora träd från gethagen och sen promenad och pålastning utav hundar i kärran. Det var min dag! ♥
Dagens outfit!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: