Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-08
17:43:28

HEMMA FRÅN PRAKTIKEN
Heeeeej! ♥ Kom precis hem ifrån praktiken. Den här dagen har varit bättre än igår, det kommer bli bättre och bättre för varje dag som går tror jag! Har till och med lärt mig ett utav promenadsvarven!! Annars har jag gjort i stort sätt samma sak som igår, städat och gått promenad. Jag har gått ett och samma varv minst 10 gånger idag. Kommer gå ner flera kilo under dom här 3 veckorna, hehe! Idag så har jag även passat på att gosa lite extra med hundarna. Har fått mååååånga favoriter på bara 2 dagar, fina underbara hundar! ♥ Tog en bild när jag hade en gosig liten hund i knät, men jag lägger inte ut den. Det är inte säkert att ägaren vill att hunden ska komma på internet. Så jag lägger inte ut några bilder utan tillåtelse!
Googlebild men såå söta!

Kommentarer:
#1: Lina

Aww gulliga!

2012-05-08 @ 18:44:59
#2: Ellen

Fin blogg!

Hoppas du får en bra kväll! :)

2012-05-09 @ 20:01:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: