Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-04
21:33:31

MIN LEDIGA DAG
Godkväll på er! ♥ Idag har jag som sagt varit ledig, det var sjukt skönt att sova ut. Vaknade klockan 6 (då jag i vanliga fall brukar gå upp), tänkte att: nu brukar jag gå upp. Det var så himla skönt att bara ligga kvar och sova i 4 timmar till. När jag åt frukost kom älskling helt plötsligt, hade ingen aning om det. Inte att han skulle komma så tidigt iallafall. Så vi har bara myst framför tvn hela dagen, jag har gjort en djuruppgift om marsvin som ska vara inlämnad idag. Är inte riktigt klar än... Och kvällen har jag tillbringat på rejavallen och kollat på match. Nu har jag fixat dippen och är redo för fredagsmys! Ha det bra, puss ♥
Lite fina bilder från reja!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: