Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-02
16:21:55

SOMMARJOBB FIXAT!
Tjabba! ♥ Kollade precis mailen och såg att jag har fått sommarjobb, perfekt! Bara några meter till arbetsplatsen också så det blir nog bra. Idag har jag gått rond i djurhuset, kollat så alla djur mått bra o.s.v. Sen hade vi rast i nästan 3 timmar. Då passade Amanda och jag på att åka in till stan, äta och shoppa. Fick med mig lite fina saker hem. Sjukt nöjd! En sak som jag velat ha lääääänge, förut ville jag ha en svart. Men tog en vit nu istället, eftersom det är vår vetni. Lägger upp grejerna här så snart som möjligt. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade biologi. Kom hem för en halvtimma sedan ungefär, nu ska jag ut och sätta mig i solen med mammi.
Gammal bild från i somras

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: