Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-31
18:28:53

TJABBA
Hej! ♥ Kom hem för en liten stund sen tillsammans med älskling. Nu sitter jag och fryser och äter en skål yougurt. När som helst ska vi gå till rejavallen och kolla på match. När vi kommer hem därifrån är det bara duscha och gå och sova! Ska gå och byta om lite nu, till myskläder, orkar inte vara så fin längre känner jag! Skrev ju imorse att vi skulle kolla på film på svenskan, och det gjorde vi, hur många lingon finns det i världen! Och så fick jag även reda på att jag måste läsa 4 romaner på sommarlovet. Eftersom jag valt svenska 2 och vi hinner tydligen inte med allt nästa termin. Skoj! Annars har jag varit ovanligt trött idag alltså.. Nu ska jag dra mig, puss ♥
Jag idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: