Lev varje dag som det vore den sista

2012-05-21
19:38:54

VARM DAG PÅ DOGGSEN
Hejj! Kom på nu att jag inte dragit veckans blogg än. Gör det sen! Idag har jag haft en bra dag som jag ägnat åt att gå promenader med hundar, städat hos kaninerna, hönsen och chillat lite med getterna. Det har varit tungt att jobba pågrund av värmen, shit vad varmt det är alltså! Men jag ska absolut inte klaga, sommar! ♥ Vi fick även besök runt klockan 13, så då satt vi ute och fikade med gott fikabröd. Trevligt! Slutade praktiken klockan 15:30 och då stod morfar nere vid vägen och väntade på mig. Hann inte göra så mycket när jag kom hem, för vi åkte till mormor och morfar och åt rabarberpaj direkt. Ännu mera sommarkänslor! Nu har jag duschat, rensat lite i Tottes bur och nu TV och kvällsmat! Pusss ♥
Jag och lilla Bosse idag, detta är en busig get ska ni veta. Han ska vara med överallt, han har varit lite här och där. Han gillar bland annat att vara i kaninburen när jag städar. Då är det bara att jaga ut honom, hahah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: