Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-14
20:39:32

AVUNDSJUK
Hej! ♥ Ikväll är mamma och jag ensamma hemma, Hugo och pappa är på sverigematch i stockholm och ska bo på hotell, vilket jag tycker fuskigt! Jag vill också titta på Zlatan och bo på hotell!! Jaja, får nöja mig med mys med mamma och Lizzie i mamma och pappas säng inatt istället.
Idag har det varit ganska mycket att göra, kommit massor med varor, bland annat till kampanjen. Så har pakat upp massor och fixat till kampanjen som börjar imorgon! När jag slutade gick jag till ica och skulle köpa revbenspjäll till mig och mamma, men det fanns inte! :( Nu ska vi titta på matchen, skulle inte sitta fel med lite popcorn.. 
Mörka bilder tagna i bussen förut, kunde inte ha blixt för då skulle busschauffören undra vad jag höll på med (det var bara vi två i bussen och vi stod still i vistinge!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: