Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-17
11:09:37

CHILLAR
Hej och godmorgon! Sitter i älsklings säng med hans vovve just nu. Igårkväll tittade vi på Ted, alla som sätt den har skrivit på facebook att den är så hiiimla bra. Men fy vad dålig den var! Ville bara att den skulle ta slut, den blev väl lite bättre i slutet men annars sög den riktigt ordentligt. Så, mamma, ni behöver nog inte se den. Idag ska vi inte göra något speciellt, jag ska titta öppettiderna på biblioteket för jag skulle behöva gå och låna en till trååkig bok till skolan som ska vara utläst den 29:e tror jag. Men det struntar jag i, tänker läsa ut den när jag känner för det. Hatar svenska 2! Annars så ska jag försöka blogga ordentligt, har ett förberett inlägg i utkast som jag lägger upp senare! Kram ♥
Saknar redan min valpis där hemma, går inte att vara ifrån henne mer än 24 timmar 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: