Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-01
09:42:26

GOSIGA HUND ♥
Godmorgon! Hade en mycket trevlig och rolig kväll med kompisarna igår, vi åt super god mat och sen körde vi lapp i pannan. Sen följde vi Sanna hem sen gick vi tillbaka hem till mig och låg i min säng och skrattade och gosade med min hund. Idag är jag vaken tidigt, gick upp redan vid 08:20. Lizzie har sovit inne hos mig inatt, jag tror det måste vara den gosigaste hunden som finns. Hon ska ligga så hiiimla nära, tror att hon vill känna värme som hon fick från sin mamma ♥ Hon låg så nära hon bara kunde, med hakan liggandes på min hals. Underbara hund säger jag bara! Hon sov hela natten, och SNARKADE, så jag sov dock inte så bra. Och klockan 08:20 gick vi ut. Nu busar hon med sitt illergosedjur och jag äter frukost. Idag kommer mina andra kompisar, Amanda och Maria!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: