Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-20
21:23:01

LJUSPARTAJ
Hej på er! Har precis duschat av kroppen lite snabbt, eftersom jag har tonat hår så vill jag inte tvätta håret för ofta. Så det räcker med var tredje dag, det är ju inte bra att tvätta håret för ofta heller. Och mitt hår blir inte alls flottigt fort, det är typ som nytvättat fast att jag tvättade det i söndags. Jaja, nog om mitt hår! Idag har jag städat hos fåglarna, packat upp massa varor, gett c-vitamin till marsvinen och slutligen så packade jag hö. Sen slutade jag lite tidigare, klockan 17! Nu har mamma haft ljusparty så det har varit fullt hus här, hon fick över 1000 kronor att välja varor för, bra! Nu ska jag bara ligga i soffan tills jag ska gå och lägga mig! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: