Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-19
19:19:38

MIN DAG PÅ PRAKTIKEN
Hej! Imorse ville jag bara dö typ, var så jäkla trött och ville verkligen inte åka! Speciellt inte när jag såg Hugo och Lizzie ligga och mysa i soffan... Men man måste ju och dagen blev ändå ganska bra! Blev jätte glad när jag såg att dom fått in 4 små marsvinsbebisar, har väntat på det i 2 veckor nu. Dom är så söta att jag blir helt galen, haha. Annars idag så har jag städat burar hela dagen och gett c-vitamin till bebisarna. Sen klockan 17:30 kom mamma, Hugo och Lizzie och hämtade mig, men först klippte vi Lizzies klor och det gick hur bra som helst. Nu sitter jag i soffan och äter köttbullar, coleslaw och risifrutti (manna) Kraam! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: