Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-23
19:14:42

SISTA PRAKTIKDAGEN
Hej! Då var denna praktik period också slut, herregud vad fort det går. Minns första måndagen som det var igår, förstår inte hur 3 veckor kan gå så himla fort. Snart är det julafton! Snart är 2012 slut! Snart är jag 40 år, haha nerå. Idag har jag knappt gjort någonting, onödig dag, men fick sluta runt en timma tidigare så det dög. "Köpte" med mig lite saker hem till mina djur, en sak till varje djur, ska jag köpa till vovven så måste jag ju köpa till alla. Sen när jag skulle betala så bara slängde hon ner allt i påsen och baah varsågod, aa, jag fick det gratis! Då blev jag glad, skulle ha tagit ett ben också till Lizzie som jag egentligen också ville ta ;) Nu ska jag snart äta tacos, härligt med myshelg hemma ♥
En sak till hunden, en sak till katterna och en sak till marsvinet. Köpte även en "minireflexlampa" som det står arken zoo på, den ska Lizzie ha på sig när vi är ute och går! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: