Lev varje dag som det vore den sista

2012-11-26
18:27:13

TILLBAKA I SKOLAN
Hej! ♥ Då var man tillbaka i skolan igen, ganska så skönt faktiskt! Det som inte är så speciellt skönt är att jag måste gå upp klockan 6 igen och åka med den tidiga jobbiga bussen med massa skrikande småungar. Haha, den bussen klockan 9 är sååå mycket skönare! Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, har haft personlig försäljning hela dagen. Och klockan 11 kom mamma och hämtade mig sen så följde jag med Lizzie till veterinären. Han sa att det var i knät hon hade ont i, han trodde inte att det var allvarligt, men hon fick en medicin för inflammation och smärtstillande. Vi ska ringa igen på fredag, om det visar sig vara allvarligare måste hon kanske operera. Men han trodde inte det, får hoppas det blir bra.. Men bara hon vilar, det är ju inte så lätt för en sån busig liten vovve! Nu ska jag snart äta risgrynsgröt, längtar ännu mer till jul, hehe! 

Kommentar:
#1: lina

sv: hihi tycker du? jag funderar på det men kommer inte på någon låt.. haha

Svar: Haha, det är bara att ta någon låt som du gillar att sjunga och som du tycker är bra. Jag vill höra! :D
Sofie Maxe

2012-11-26 @ 19:54:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: