Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-23
21:22:00

BADHUSET, MAT PÅ STAN OCH CHILL LEKTION
Hej! Mamma har precis fixat mina naglar, alla har äntligen blivit långa och dom har inte gått av än sålänge! Det är roligt att ha långa naglar för då kan man göra dom fina! Kan lägga upp bild imorgon för jag blev nöjd. 
Idag har jag varit på badhuset i Norrköping med klassen, simmade 20 längder (phuu..) sen så fick vi leka i äventyrsbadet. Det var kul! Sen så åt vi på stan sen åkte vi till skolan och hade en ganska chill lektion, satt ensam i klassrummet med Amanda, lyssnade på musik och jobbade med vårat projektarbete! Nu ska jag snart gå och lägga mig, har fått ont i halsen och är så enormt trött. Antingen är det bara tillfälligt eller så håller jag på att bli sjuk... Kram! ♥ 
Min lunch idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: