Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-31
13:02:25

DETTA FICK JAG MED MIG FRÅN ULLARED

Köpte bara 2 tröjor, det räcker för det finns inte så himla mycket snygga kläder i ullared. Bättre att spara pengarna för shopping i Norrköping, men dom här tröjorna är jag nöjd med, ÄLSKAR usatröjan!! 

Lite behövliga saker, roll-on, nagellacksborttagningsmedel, ansiktsmasker och en hårring

En parfym som luktar jätte gott, Isabelle hade den i badhuset förra veckan så var tvungen att köpa den! Och en röd/brun hårtoning, är livrädd att det ska bli jätte rött. Men jag ska våga testa, det försvinner ju såsmåningom!  

Mysiga vantar och en mysig mössa. Mamma tyckte inte att jag behövde en mössa, men kunde inte låta bli. Älskar fina mysiga mössor! Och ett par mjukisbyxor

Trosor!

Datorväska/skydd, väldigt behövligt!

En påse med julklappar, hihihi

Lite saker som svärmor, svärfar och pojkvännen önskade :)

.....Och såklart en chokladkalender till 1 december!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: