Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-28
08:48:47

I BILEN MOT ULLARED

Godmorgon på er! Är påväg till Ullared just nu, vi har åkt ungefär halvvägs. Åkte runt 6 imorse! Nu har vi stannat och ätit frukost och nu är vi påväg igen. Termometern stod på -9 när vi åkte, sjuuuukt kallt. Förra året stannade vi på samma ställe som nu, då satt vi ute vid ett bord och då var det inte såhär kallt kan jag säga. Nu fick vi sitta kvar i bilen, men det var mysigt det med. Får se hur uppdateringen blir, kanske snor mammas mobil någon gång under dagen och slänger in ett inlägg. Har datorn med mig tills ikväll i stugan, får
se om jag har internet. Bjuder på två bilder, och jag ska byta byxor när vi kommit fram. Ska INTE gå runt med pyjamasbyxor och sockar på Ullared, hehe! Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: