Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-26
20:32:39

SNART ÄR DU VÅRAN
Var och hälsade på lilla Lisa förut, hon var heeelt underbart söt. Jag älskar henne redan och hon kommer bli värdens finaste och snällaste familjemedlem. Vi ska troligtvis (eller det är säkert) åka och hämta henne på tisdag. Jag är så lycklig och jag trodde aldrig att detta skulle hända, har velat ha en hund hur länge som helst. Äntligen har mamma också blivit hundsugen, bästa mamma ♥ Nu är jag hemma hos älskling, ligger under en filt med min onda hals och tittar på x-factor. Ingen mindre än Eric är där idag!! 

Jag tror vi ska döpa om henne, jag vill att hon ska heta lissie/lizzie, hon heter ju Lisa nu så det skulle passa bra tycker jag! Några förslag? 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: