Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-06
19:32:28

DON'T DRINK AND DRIVE!

Hejsan! Hade inte tänkt blogga idag för jag känner att jag inte behöver och orkar. Men nu gör jag det lite snabbt från älskling mobil iallafall! Har haft en helt okej dag, var på don't drink and drive imorse på eber, det var fruktansvärt hemsk. Man blev verkligen rörd och jag skulle kunnat börja tjuta när jag kom ut därifrån. Dom där "föreläsningarna" eller vad man kallar dom är verkligen värda att lyssna och titta på! Kom hem till älskling runt klockan 18, köpte godis för jag höll på att dö pågrund av mitt sockerberoende. Jag äter verkligen för mycket godis, choklad är som cigaretter för mig kom jag på förut! Får panik om jag inte får det när jag är som mest sugen. Nu ska jag lägga mig i älskling säng och läsa lite, fredag imorgon på tal om annat!! Bjuder verkligen på den här bilden, Emil tog den på vägen hem förut, är inte seriös och har hans keps på mig, bara så att ni vet. Kramis!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: