Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-11
19:11:22

JAG HAR KOMMIT PÅ ANLEDNINGEN
Jag har kommit på anledningen till att jag har finnar i hela ansiktet, eller rättare sagt mamma har kommit på det. Det är mina ppiller som förstör mitt självförtroende, förra ppillerna var emot finnar! Jag måste till ungdomshälsan genast! Jag mår sjukt dåligt när jag ser ut såhär, skolan blir skitjobbig och jag känner att jag inte kan kolla på folk när jag pratar för det känns som att det ända dom ser är finnarna! Jag måste byta till dom andra snarast! 
Rolig information va? Nej, men jag var tvungen att skriva det. 
Det är värre än det ser ut kan jag lova..... har typ sår uppe i pannan, jsieklgmeribsovn! 

Kommentar:
#1: mormor

Hej <3 tycker så synd om dej, så bra att ni har kommit på vad det beror på, ändra snabbt så du får må bra, kramar

2012-09-11 @ 19:32:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: