Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-16
21:35:24

JOBBIGA RUBRIK!
Godkväll! Denna kväll har jag ägnat åt att kolla på djursjukhuset och x-factor. Blir så sjukt sugen på att bli veterinär när jag tittar på djursjukhuset, men jag får ju inte utbildning till det. Får plugga vidare om jag känner likadant längre fram! Har inte så mycket att skriva, statistiken är på topp men jag måste försöka ha lite fantasi och komma på lite roliga inlägg. För jag tycker inte min blogg har så många sådana. Imorgon har jag sovmorgon så någon skjutsar mig till vistinge hoppas jag! ;) Vi hörs när vi hörs, godnatt ♥

Förra söndagen när Hugo och jag satt och försökte locka till oss köpare vid konsum, haha störda som alltid! Haha, pappa såg nu att det står "jultidninar", det har jag fan inte tänkt på alltså. Ännu stördare! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: