Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-09
20:46:00

POPCORN OCH X-FACTOR
Hej! Gud vad bra min statistik är, jag tycker att den äger, och det gör ni också! Ska försöka blogga bättre och komma på lite roliga inlägg. Förut var jag ute och sprang 2 km, kände mig väldigt duktig efterråt! Nu sitter jag i soffan med popcorn och tittar på x-factor, tycker det är kul att det ska börja ett musikprogram igen. Kommer sakna idol men det här blir nog bra! Lämnade in en svenskauppgift nyss, den var tvungen att vara minst 3 sidor, men jag skrev 2. Fanns inget mer att skriva så struntade i det totalt! Imorgon har jag sovmorgon så kanske hinner blogga på morgonen. Puss ♥ Förresten, jag ska på cirkus imorgonkväll, haha, ska bli sjukt kul! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: