Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-29
21:07:25

RALLY HELA DAGEN
Hej och godkväll! Det har inte funnits internet i skogen, det är därför jag inte kunnat blogga! Jag har inte haft det så speciellt roligt iallafall kan jag ju ta och säga. Hatar rally, det kan vara lite småmysigt ibland, men idag när det hade åkt typ 70 bilar. Och jag insåg att vi skulle titta på över 100 stycken till, då fick jag lite panik. Ville hem! Men fick iallafall se pappa åka för första gången tror jag. Nu är jag iallafall hemma i Rejmyre igen, kom hem typ för 2 timmar sedan. Mamma och pappa är på fest så jag har lördagsmys med Emil och Hugo. Har precis duschat och nu ska vi kolla på karlsson på taket, haha! 
Vet ni vad vi ska göra imorgon? Åka till kolmården!! Jippie! 
Har fler bilder på min pentax, men orkar inte lägga in dom på datorn. Denna bild är tagen med älsklings iphone idag. Sorry att den är åt fel håll, men det går inte att rotera den! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: