Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-30
18:56:24

TOPPEN DAG!
Kom hem från kolmården för inte ens 1 timma sedan, har hunnit duscha och jag hinner bara skriva ett kort inlägg. Har ganska mycket att hinna med den här kvällen, har ett skolarbete att göra som jag knappt börjat på. Ska vara expert på en produkt imorgon som jag ska redovisa och berätta om. Och kunna svara på frågor som "kunderna" (klassen) ställer om produkten. Har knappt börjat, ska iallafall berätta om bareminerals (mitt puder, eftersom det är ett speciellt och bra puder för huden) Och så kan jag ganska mycket om det! Annars ikväll så ska jag försöka titta på djursjukhuset och X-factor samtidigt som jag jobbar. Bilder och mer om kolmården kommer en annan dag, har iallafall haft en toppen dag. Delfinerna kan man inte få nog av, såååå fina! ♥ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: