Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-18
16:46:42

CHOKLADBOLLAR
Hejsan! Sitter här och tjockar mig med chokladbollar tillsammans med min lillebror. Det var han som gjorde dom, så dom vart ju inte perfekta direkt. Gick knappt att få på pärlsockret för att dom är så torra, haha, bra jobbat! Har bara engelskaglosor att plugga på idag, så jag väntar lite med det. Slutade klockan 14 idag, känns skönt att sluta vid den tiden onsdagar och fredagar fram till sommarlovet! Annars har jag haft en riktigt rolig dag, skrattat massvis, försökt löst korsord med Erik i knät, vi sög på korsord kom vi på.. Sen har det hänt en hel del mer roliga saker. Har sjukt kul på den där skolan, tilsammans med mina nya kompisar. Är så glad att jag valde himmelstalundsgymnasiet ♥ Nu ska jag fortsätta chilla och lyssna på musik med bror! 
Lite fina bilder, sjukt irriterande att halva bilden inte syns

Kommentar:

Ny tävling på bloggen! 8 stycken har chansen att vinna en onepiece, var gärna med och tävla :D kram

2012-01-18 @ 19:41:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: