Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-01
08:37:37

MATTE NATIONELLT HELA DAGEN
Godmorgon! ♥ Kom precis till skolan och börjar om 45 minuter. Nån kompis kanske är där uppe, men jag var tvungen att sätta mig och blogga lite först! Inatt sov älskling hos mig, och det är alltid lika skönt att åka buss med honom på morgonen. Då kan man sova på hans axel ♥ Eftersom jag börjar 09:15, så gick jag av med honom i norr tull, sen gick vi till ica för att köpa lite gott till mig. Har ju nationellt prov i matte hela dagen, så jag behöver lite för att hålla mig vaken! Det blev en redbull, bananer med yougurt (naturgodis) och physalis eftersom det var billigt. Nu klarar jag nog dagen, vi får se när jag slutar! Hoppas ni får en super bra fredag, kram! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: