Lev varje dag som det vore den sista

2013-02-24
21:44:55

NÄR JAG KÄNNER FÖR DET..

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men jag tänker från och med nu uppdatera när jag känner för det! Bra beslut av mig tycker jag! Följ mig på instagram istället, heter nåt så enkelt som sofiemaxe där! Nu ligger jag i sängen med lizzie och ska sova. Eller jag kommer inte kunna somna för jag sov för länge imorse. Förut var mamma och jag och tränade, jag tog det lugnt för jag hade både huvudvärk, ont i halsen, fick lock för öronen och höll på att somna. Min kropp hängde inte tidigt med, haha.
Och imorgon börjar praktiken i 3 veckor. Ska som sagt praktisera i djurhuset på skolan. Lite tråkigt men det får väl duga. Tror det kommer bli tråkigt efter 3 veckor iallafall.. Godnatt!
(Bilder från helgen)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: