Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-20
16:20:02

BILDBOMB, KRÄFTFISKET 2012

En utav de megastora kräftorna vi fick

Pappa och farfar chillar efter att ha varit och tagit upp burar

Hugo och Emil är ute med båten och fiskar

En utav helgens outfits, haha snyyyyggt! 

Kräftburar nere i ån hos farmor

Hugo gjorde en liten kräftfiskefilm! 

Pappsen

Vi i båten

Jag och en söt bebiskräfta, hihi

Håvar! 

Jag i en annan snygg oufit

En ännu mindre bebiskräfta, sjukt söt

Pappa fixade en bro så vi kom över på andra sidan

Här sitter vi och väntar på kräftor.. 

Bonden Emil hälsar på den tama kon

Pappa och jag tar alltid en kobild på mig varje år, såhär blev årets kobild. Bästa hittills tror jag, eftersom det var en väldigt sällskaplig ko! 

Det hela avslutades med kräftskiva på lördagskvällen, vi fick fler kräftor iår än förra året, alltså gick det väldigt bra. Riktigt stora kräftor också! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: