Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-12
15:32:09

BILDER FRÅN SKOGSRÖJET 2012

Rock´n´roll!

Bloodbound

Känns inte som att man står nere på grusplanen, kändes verkligen inte som det igår när vi stod och skulle köpa pizza. Haha sjukt! 

Bästa Erik rockade loss! Helt klart bäst på festivalen + hardcore

Sen runt klockan 21 på fredagen fixade pappa ut Erik Grönwall till oss. Det var nog höjdpunkten på hela helgen, mitt humör var på topp efter det där. Han var min idol när han var med i idol, och jag hade tjatat på pappa hela veckan att jag ville träffa honom i helgen. Och det fick jag! Han var super snäll och hur trevlig som helst. Snackade, frågade om vi hade roligt och om vi skulle titta på Alice Cooper. Fick en stor kram och ett kort. Sen mötte vi honom igen när han var påväg till stora scenen för att titta på Alice, då vinkade han igen för att han kände igen mig. Eller jag vinkade som en galning sen såg han mig. Haha, nu ska jag vara tyst! 



Sen blev det tydligen fest hemma hos mig på lördagen

Sanna var glad och åt upp allas chips och plockade krusbär från busken till drinken

Haha, jag skrattar fortfarande åt det här. Emil och Stoffe la kattens råtta i Andys sko när han var borta. Sen satte vi oss bakom busken och gömde oss. Tror inte jag skrattat så mycket på länge, den finns en video också som jag kanske lägger upp! 

Taggade inför hardcore superstar! Dom var grymma! 
Såhär ser det ut på campingen efter 2 dagar. Nu är det roliga slut! Bara vänta tills nästa år och hoppas att H.E.A.T kommer då också! Hade en sjukt rolig helg iallafall ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: