Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-26
21:38:32

GODKVÄLL
Idag har jag haft en sådan dag då jag inte gjort någonting. Skönt såhär en söndag! Nu är jag redo för en vecka i skolan, och så fyller jag år på onsdag (men ska dock firas på söndag tror jag) också så det är en höjdpunkt för veckan, hehe! Tog kort på lite kläder förut, bland annat min skinnjacka och virkade ballerinor, som jag ska lägga ut på "Finspånga loppis kläder" på facebook. Och så har jag varit ute i skogen och plockat svamp med familjen, fick ihop en hel del tycker jag. Jag har även pussat älskling hejdå för den här helgen ♥ Nu ska jag gå och lägga mig, får se om jag somnar. Brukar ha lite svårt för det på söndagar eftersom jag sover länge på morgonen. Imorgon har jag sovmorgon så pappa skjutsar mig till vistinge klockan 08:40. Godnatt! ♥
Gammal bild från i våras

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: