Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-07
21:37:09

MYSER I REGNET
Sitter här i soffan och myser ordentligt. Det spöregnar ute och jag fryser, man skulle kunna tro att det är typ oktober ute. Men det har ju precis blivit augusti! Sitter vid datorn och bara tar det lungt, tvn står på så den kollas det lite på också. Annars så bara myser jag i min filt med armar. Var ute och plockade lite blåbär förut med mamma, bror, morfar och Zorro. Fick ihop lite iallafall! Ikväll har jag ätit pannkakor och blåbär med mjölk! Känner att min blogg är lite småtråkig, samma gamla vanliga vardagsinlägg hela tiden. Ska försöka sitta här och planera lite inlägg nu! Kram ♥
Mobilbild från skogen, Zorro är galen i blåbär, äter precis hela tiden! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: