Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-06
16:35:27

OM 4 DAGAR, DÅ SMÄLLER DET
Snart är det dags för skogsröjet igen!!! Bara 4 dagar kvar sen är det dags, känns inte som att det var så länge sen förra gången. Men det är ju ett helt år! Skogsröjet i lilla Rejmyre är så jäkla häftigt, lilla Rejmyre som alltid är så tyst och lungt. Men denna helg är det inte speciellt lugnt kan jag ta och säga. Att komma till konsum på lördagen gör att man blir helt chockad. Det första man ser är en sjukt lång kö med massa svartklädda coola rockare, där brukar det annars vara en kö på högst 10 personer. Iår kommer H.E.A.T där Erik Grönwall är med, det är jag riktigt taggad på. Han var ju nästan min idol en gång i tiden, och nu kommer han till Rejmyre. Och Alice Cooper, jag förstår nog inte riktigt hur stor han är. Det var allt för mig, gå in på skogsrojet.se för att läsa mer! 
Ihopsatta bilder från förra året

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: