Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-16
15:30:00

BILDER FRÅN MIN VECKA
Började veckan med att åka till mirum med Isabelle och ställa frågor till säljare om kassaarbete. Åt mat där också. Det är så himla mysigt på mirum galleria, värsta julstämningen med julmusik överallt o.s.v

Stod på willys i ingelsta och försökte sälja våra kransar och julgrupper, det gick inte bra för vi fick ingenting sålt. Då blir man på dåligt humör!! 

Luciatåget i skolan, som jag skulle varit med i. Men jag kom för sent med bussen sen så hittade jag inte dom, när jag väl visste vart dom var så hann jag inte byta om för dom gick.. Fick titta på istället! Men jag fick en biobiljett iallafalll :) 

Luciafirande i skolan med lussebullar, pepparkakor och tomtegröt
Helgen började med julbord på gestgifveriet med familjen, älskling, mormor, farmor och farfar! 

Följde med farmor och farfar hem och sov där, byggde bockar på lördagen!  

Fick se det underbara och stämningsfulla ljushuset för första gången iår, ni ska få se en video så småningom!
Kom hem, och bakade pepparkakor! 
 
Så, eftersom jag inte har bloggat på hela veckan så har jag tagit lite kort så jag har något att visa er nu! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: