Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-14
17:17:14

REDO FÖR JULBORD

Hejhej! Här är jag igen, efter ett par dagars uppehåll. Har haft galet mycket att göra i skolan, så jag har knappt hunnit duschat, sovit och ätit. Haha! Så därför förstår ni nog att jag inte har hunnit bloggat heller. Har iallafall fått godkänt på allt jag har haft denna vecka, så det är ju bra! Nu är det helg och jag är ledig även på måndag. Känner på mig att det kommer bli en väldigt mysig helg, nu ska vi snart på julbord i gästgiveriet, sen efter det så ska Hugo och jag följa med farmor och farfar hem och sova där. Och imorgon blir det bockbygge hos dom! Det har blivit lite utav en tradition dom senaste åren. Eftersom jag inte har bloggat på hela veckan så har jag lite bilder jag tagit under veckan, lägger upp dom senare ikväll eller imorgon! Nu ska vi snart dra, hoppas ni får en mysig fredagskväll! Stor kram,.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: