Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-06
13:40:22

5 TIMMAR TIDIGARE ÄR ALDRIG FEL
Hej! Jag sitter hemma i soffan redan, har varit hemma sen klockan 12. Blev ändrade planer och fick sluta 5 timmar tidigare av lite olika anledningar. Känns helt okej faktiskt, med studiedag imorgon också! Men det finns inte mycket att göra hemma kan jag säga, har suttit vid datorn sen jag kom hem. Ne, nu måste jag hitta på något. Vill gå ut och fotografera men det är fööör kallt. Vi får se vad jag hittar på helt enkelt! Kommer blogga typ 10000 gånger idag för att jag har så tråkigt, men det kan aldrig bli för många inlägg. Eller hur?

Kommentarer:
#1: Ida

Vilken söt katt i din header :)

2012-02-06 @ 15:54:11
#2: SOFIA

Hej fina du, hoppas du fått en fin start på veckan. Glöm inte att kika in tävlingen som är igång. Kanske något just du vill ha. KRAM



Om intresset finns - http://bysofia.se/2012/february/tavling-flickor.html#comment

2012-02-06 @ 16:24:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: