Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-22
18:36:24

JAG ÄR FÖR KORT
Hejsan! ♥ Jag kom precis hem, undersökningen gick bra men inte shoppingen. Nu har jag insett att jag är för kort (eller nåt) för att köpa jeans. Det finns inga jeans i hela stan som passar mig, alla är för långa!!! Blir så jävla förbannad, är på dåligt humör nu bara för det! Varför ska inte jag kunna använda ett par snygga jeans för? Hade ju tänkt prova ett par färgade jeans någon dag, men det kan jag ju glömma.. Nu ska jag äta minibaguetter och kolla på tv.

Kommentar:
#1: Maria

Du är inte ensam! Jag har jämt förlånga jeans på mig, men det är ganska enkelt att sy upp dem har jag hört om man kan hantera en symaskin. :P

2012-02-25 @ 19:51:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: