Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-04
13:00:37

LEV VARJE DAG SOM OM DET VORE DEN SISTA
Igår hände det en bilolycka här i Rejmyre, fruktansvärt hemskt! Vi läste på internet att båda var allvarligt skadade o.s.v. Vart så himla nervös, det kunde ha varit vem som helst, vi visste ju ingenting. Det kunde varit någon man kände. En av dom har avlidit nu, alla i Rejmyre visste vem det var men som tur inte jag. Den andra är allvarligt skadad men lever. Även fast jag inte kände honom så tycker jag fruktansvärt synd om hans nära och kära. Speciellt min vän Frida Dehlin och hennes familj ♥ R.I.P Mange Fahlstedt!

Såhär såg bilen ut efter krocken... Sjukt!

Med detta vill jag säga, lev varje dag som om det vore den sista! Någon familjemedlem eller annat kan helt plötsligt försvinna. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar min familj, släkt, kompisar och pojkvän. Vet inte vad jag skulle göra om någon av dom försvann ♥ Det är sånthär man tänker på när det händer sånna här saker.. ♥
Jag och min älskade bror

Kommentarer:

Härligt :D de är bra här med! Händer idag då?

2012-02-04 @ 13:18:59
#2: Anonym

Är det någon tidigare som sagt att du är sjukt lik Julia Stiles? Hur som helst är du det.. Fin bild by the way

2012-02-07 @ 12:10:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: