Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-02
14:08:52

MIGRÄNANFALL IGEN....
Tju! ♥ Jag är redan hemma. Fick släppa mitt arbete med kaninutställningen i skolan och ringa hem. Fick ett migränanfall igen... Såg prickar och mitt huvud snurrade. Låg på golvet inne i stadium arena helt död och väntade på pappa. Kom hem och nu har jag legat i sängen i någon timme eller två. Fick 2 supertabletter av mamma som äntligen hjälpte mot min migrän, det är aldrig något som hjälper! Av dom tabletterna vart det iallafall någorlunda bra, skönt som bara den! Nu är jag väldigt hungrig, mamma håller på att göra köttbullar så jag sitter här och väntar. Runt klockan 15 kommer älskling ♥♥
Känner att jag har liiite bildbrist

Kommentar:
#1: * Mormor*

Hej! Inte bra att du får migrän så ofta, synd om dej ju ;) Hoppas att det går bort när du blir ´stor´

Kramar från mormor o morfar o Zorro..

´

2012-02-02 @ 17:05:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: