Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-25
12:01:56

PIMPELBILDER
Hejsan! Jag la precis in bilderna från sjön igår, så jag tänkte visa några av dom här nedanför. Igårkväll låg vi uppe till typ 1 och kollade på big brother live. Sjukt, men big brother är det bästa som finns. Det går liksom inte att slita sig ifrån det. Vi vaknade klockan 11 och har ätit frukost, nu sitter vi med en varsin dator och är osociala.. Har inte så mycket att skriva just nu, så jag visar bilderna istället! ♥
Min fina pojkvän
Ser ni isen eller? Det ser ut som att den är hur tunn som helst och kommer braka när som helst. Gissa om jag var rädd i början, helt glanshalt var det också
Det var roligt i början, sen slutade fiskarna nappa.. Älskling och jag fick iallafall dom två största fiskarna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: