Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-15
16:42:08

SNÖSTORM OCH 1 METER SNÖ
Hejsan snyggingar! ♥ Rubriken stämmer nästan, det är iallafall flera dm snö ute. Okej, jag har haft en super bra dag, trött men det är jag ju varje dag så det är jag van vid. Inte gjort något speciellt, gjort uppgifter med Amanda och Erik ute i snöstormen. Väldigt skönt måste jag säga! Har även redovisat med min grupp, alltid lika nervös men det är inte farligt när man väl står där framme. Måste intala mig själv det någon gång! Det gick bra förutom att jag sa att en katt var dräktig i 9 dagar istället för 9 veckor, haha. Men jag kom på det så fort jag sagt det och alla andra med. Slutade klockan 14 och tog bussen hem tillsammans med min fina blomma. Köpte mig en liten (verkligen jätte liten) mp3 igår, så jag ska skriva en lista med låtar nu som jag ska ladda ner så småningom. Det kommer bild på mp3 så fort jag orkar ta kort på den. Höres! Puss sålänge ♥
Bättre bilder på rosen jag fick av älskling igår, den är redan lite vissen för att den har legat utan vatten hela dagen

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: