Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-21
10:23:35

TISDAG
Hejsan! ♥ Var uppe på berggården för 1 timma sedan och tog 2 prov i armen. Skulle tagit i ena armen bara, men blodkärlet gick sönder så fick ta en gång till. Ont gjorde det, och så hade jag otur och var tvungen att ta en gång till. Nu kommer jag få sveriges största blåmärke på ena armen :( Men men, nu ska vi snart få se om mitt blodvärde har stigit. Känns inte som att det har det, spännande! Idag är det ju fettisdagen så vi ska baka semlor och så kommer Emilia hit snart också. Ska försöka gå och bädda sängen och städa undan nu, får se om det går för jag kan inte böja armarna. Haha, pusss ♥
Just nu

Kommentarer:
#1: Lina

Aww:(

2012-02-21 @ 12:03:53
#2: Anonym

sv: Tack så jättemycket! Jag har lov nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Tar dagarna som dom kommer. Idag slappar jag bara iallafalla :D Dudå? Har du lov nu? :)

2012-02-21 @ 13:44:36
#3: emilen

en trött boos! <3

2012-02-21 @ 14:13:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: