Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-19
20:15:07

SEN BLOGGNING
Hejsan! Vart lite sen bloggning idag, men nu har jag tid :) Sitter just nu i soffan bredvid min älskling, han kollar på fotboll och jag snackar med Emmy och Sanna. Vi planerar en tjejkväll nästa helg, saknar dom fruktansvärt mycket så ska bli väldigt roligt att träffa dom om det blir något. Men det tror jag! Anledningen till att jag inte har bloggat förrän nu är att jag slutade skolan 15:30, sen handlade jag med mamma och Emil, kollade sista kvarten av Hugos målvaktträning. Sen tog det ett tag innan vi kom hem för pappa skulle göra lite ärenden, eller nåt. Har duschat nu, och ätit pannkaka, nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och äta mandariner på burk! Ha det bra ♥
(Väldigt suddig bild) Vi åkte skridskor idag på idrotten, fast inte Maria och jag. Så vi lekte lite i jumpasalen, med en basketboll. Jag sköt ett avgörande mål i VM mellan Sverige och Ukraina, haha fy vad kul vi hade. Hopppas ni också haft en bra dag!

Kommentarer:

Just nu har jag en tävling i sammarbete med www.jagalskarlivet.se där jag lottar ut ett armband värde 325 kronor samt rabattcheckar! Var gärna med: http://linahammarstrom.blogg.se/2012/january/tavling-armband-varde-325-kronor-rabattc.html#comment . Tävlingen går ut i morgon så passa på nu :-D



2012-01-19 @ 22:29:42

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-20 @ 00:20:58
#3: Maria

Du glömde skriva att jag gjorde ett avgörande mål för Bratislava! :'( Vi gjorde verkligen en bra insatts för världen!

2012-01-21 @ 11:38:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: