Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-29
20:35:31

HEMMA I REJMYRE
Hej! Har inte orkat blogga när jag kommit hem. Nu är vi iallafall hemma i lilla Rejmyre igen, hade ju med mig kameran så jag tog en del bilder. Lägger upp dom någon dag nu i veckan! Bra har vi haft det och dom förlorade 3 matcher, och vann 3. Bra ändå! Berättar mer när jag lägger upp bilderna. Nu har jag packat in från husvagnen och sen spelade jag uno med Hugo. Nu sitter vi och kollar på solsidan. Så jäkla roligt, snart kommer en ny säsong! Imorgon börjar jag jobba, i 3 veckor. Känner att jag har lite ångest, känns som att sommerlovet är slut för mig. Men jag jobbar ju trots allt bara från 9 till 13. Så det är ju inte så mycket. Det blir nog bra, hihi! 
Tumblr_m7xp5enafm1ra8pbbo1_500_large
Weheartit.com

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: