Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-09
19:42:44

4 ÅR TILLSAMMANS, I LOVE YOU

Hej! Har precis tagit en 4 års dusch med älskling. Det firade vi med att han rakade mina ben, haha, för när vi skulle gå ner och duscha så skulle jag stänga dörren, och så höll jag tummen där dörren sitter fast på sidan om ni förstår. Och så stänger jag samtidigt som jag hade tummen där, smart tjej! Så min tumme värker fortfarande och älskling fick raka mina ben för att jag hade så ont. Nu äter jag kvällsmat och älskling är som sagt hos mig, han kom med blommor klockan 6. Jag älskar dig, och det kommer jag aldrig sluta göra. 4 hela år <3 Jag gick i 7:an när vi blev tillsammans, och nu går jag i 2:an på gymnasiet. Sinnessjukt!


Kommentar:

Grattis till er!

Svar: Tack så mycket!
Sofie Maxe

2012-10-14 @ 00:31:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: