Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-05
19:11:27

HÖSTFINT HOS TOTTE

Hej! Hade egentligen inte tänkt blogga för min blogglust är så dåligt den bara kan bli. Bloggar lite när jag känner för det och nu har jag inget annat för mig. Var på en promenad med mamma för en liten stund sedan, plockade med en lönnkvist med lönnlöv hem, så totte har fått höstfint i buren för första gången i år. Jag håller ju på ganska mycket med miljöberikning i skolan, så jag tänker på det här hemma med, att det är viktigt med miljöberikning. Så jag har hängt upp lite saker i burens tak, bland annat en boll av gräs och ett äpple. Nöjd! Och jag tycker det är super kul att göra fint i buren efter årstid och hitta på aktivitetsleksaker. Nu ser det trevligare och mysigare ut än vad det gjorde innan, då han bara satt där inne med spån och ett hus. Annars har jag haft en OK dag och jag gjorde det där muntliga provet med gnagare och jag fick chinchilla och det gick betydligt bättre än förra gången. Nu blir det fredagsmys med naturchips som jag fick av älskling! Trevlig helg!


Kommentar:
#1: Maria

Åh, nu blir han glad. Fint han fick det! :)

Svar: Ja, visst blev det fint. Hihih :D
Sofie Maxe

2012-10-06 @ 13:30:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: