Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-28
18:09:07

IN THE STUGA

Bra engelska där! Nu är vi i stugan iallafall, eller vi har varit här ett tag. Har haft en bra dag ändå, mycket folk och jag blir bara allmänt förvirrad när jag är på Ullared. Men det gick bra ändå! Införskaffade mig två tröjor, ett datorskydd och lite annat smått och gott. Imorgon ska jag leta julklappar och lite annat. Känns konstigt att köpa julklappar i slutet av oktober, men är man här så är man, och så får man det gjort. Tänker inte heller handla bara för att köpa något, tycker det finns snyggare kläder i stan. Men dom tröjorna jag köpte nu är jag nöjd med. Nu ligger jag i sängen och dricker monster och äter marsipantomtar som inte smakar marsipan. Jaja, annars ska vi bara mysa i stugan ikväll. Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: