Lev varje dag som det vore den sista

2012-10-17
16:48:21

LÅNGT INLÄGG OM MIN DAG
Hej! Kom precis hem till älskling. Har inte kunnat blogga idag för min dator har varit dum i huvudet. Skulle stänga av datorn igårkväll och då var den tvungen att uppdateras först. Så datorn har stått på hela natten och det var inte klart imorse, troligen för att datorn hamnat i typ viloläge så att den inte hållt på då. Men ändå! Sen stängde jag den så att den skulle fortsätta uppdatera i skolan! Och typ runt 13 blev den klar, tror jag, om inte jag gjorde något så att det avbröts. Sen var datorn helt jävla störd och gick inte att sätta på, typ, orkar inte skriva i detalj. Iallafall så blev jag sjukt rädd, men nu är den på och älskling ska kolla så att allt är som det ska med uppdateringar och skit. Annars har jag haft en bra dag, gjort hälsokontroller på marsvin (även klippt klor), chinchilla och råtta. Var väldigt roligt idag måste jag säga! Sen så slutade jag på stan för jag och mitt företag åkte in och köpte 3 vanliga t-shirtar som vi ska prova trycka våran logga på! Någon som vill beställa en tröja eller något annat med ett coolt tryck på när vi kommit igång? ;) 
Bilder från olearys i fredags ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: